FORUMS
Active Topics | Search | Settings
Redstone / Off Topic
Message Icon Topic: Real life pictures
Post Reply Post New Topic     Page  of 32 Next
125635
Space Cadet
Joined: Feb 20 2009
Online Status: Offline
Posts: 116

Topic: Real life pictures
Posted: Nov 08 2010 at 9:22am
Quote 125635 Reply
(:

Edited by 125635 - Aug 07 2011 at 8:23am
IP IP Logged
Avatar
hmgalt
Ensign
Joined: Jun 30 2010
Online Status: Offline
Posts: 193

Posted: Nov 08 2010 at 9:35am Quote hmgalt Reply
There's already a thread on this.
But, I like your display picture the way it is already.
http://nforum.ogplanet.com/redstone/forum_posts.asp?TID=176071

Edited by hmgalt - Nov 08 2010 at 9:36am
IP IP Logged
Avatar
anderbob09
Captain
Joined: Jun 29 2010
Online Status: Offline
Posts: 1296

Posted: Nov 08 2010 at 9:43am Quote anderbob09 Reply
can i have ur mob #? thanks.



Edited by anderbob09 - Nov 08 2010 at 9:46am
IP IP Logged
125635
Space Cadet
Joined: Feb 20 2009
Online Status: Offline
Posts: 116

Posted: Nov 08 2010 at 9:45am Quote 125635 Reply
nommMm


Edited by 125635 - Nov 08 2010 at 9:45am
IP IP Logged
Avatar
anderbob09
Captain
Joined: Jun 29 2010
Online Status: Offline
Posts: 1296

Posted: Nov 08 2010 at 9:48am Quote anderbob09 Reply
plus not many people like posting pics on the internet, most are keyboard warriors.
IP IP Logged
Avatar
anderbob08
Commander
Joined: Jun 29 2010
Online Status: Offline
Posts: 608

Posted: Nov 08 2010 at 10:05am Quote anderbob08 Reply
only people on my MSN / FB get to see me.

IP IP Logged
Avatar
tbobrit1
Ensign
Joined: Jun 29 2010
Online Status: Offline
Posts: 150

Posted: Nov 08 2010 at 10:11am Quote tbobrit1 Reply
Here's me from a few months back ^^ My hair's longer now

Glad to see another girl on rs btw Bomi <3 :D



Edited by tbobrit1 - Nov 08 2010 at 10:12am

IP IP Logged
Avatar
hmgalt
Ensign
Joined: Jun 30 2010
Online Status: Offline
Posts: 193

Posted: Nov 08 2010 at 11:08am Quote hmgalt Reply
Originally posted by tbobrit1

Here's me from a few months back ^^ My hair's longer now

Glad to see another girl on rs btw Bomi <3 :D


Uhm...
Nice Legs :P

BTW anderbob09, Adam or Tom. Nice going :)

Edited by hmgalt - Nov 08 2010 at 11:09am
IP IP Logged
125635
Space Cadet
Joined: Feb 20 2009
Online Status: Offline
Posts: 116

Posted: Nov 08 2010 at 11:15am Quote 125635 Reply
Originally posted by tbobrit1

Here's me from a few months back ^^ My hair's longer now

Glad to see another girl on rs btw Bomi <3 :D



I like ur hair clapheart

heres a pic of my hair :D

-


Edited by 125635 - Nov 09 2010 at 9:46am
IP IP Logged
Avatar
anderbob09
Captain
Joined: Jun 29 2010
Online Status: Offline
Posts: 1296

Posted: Nov 08 2010 at 11:24am Quote anderbob09 Reply
wheres your bump OO
IP IP Logged
Avatar
anderbob08
Commander
Joined: Jun 29 2010
Online Status: Offline
Posts: 608

Posted: Nov 08 2010 at 11:24am Quote anderbob08 Reply
please don't tell me ur an emo bomi :(

IP IP Logged
125635
Space Cadet
Joined: Feb 20 2009
Online Status: Offline
Posts: 116

Posted: Nov 08 2010 at 11:33am Quote 125635 Reply
i am not oo;
IP IP Logged
Avatar
Yvet
Space Cadet
Joined: Jul 11 2010
Online Status: Offline
Posts: 100

Posted: Nov 08 2010 at 1:03pm Quote Yvet Reply
welll its the emo look i have it to but im not emo
but i  like the look verry much :D
 


Edited by Yvet - Nov 08 2010 at 1:03pm
IP IP Logged
Avatar
anderbob08
Commander
Joined: Jun 29 2010
Online Status: Offline
Posts: 608

Posted: Nov 08 2010 at 1:12pm Quote anderbob08 Reply
pics or GTF0

Edited by anderbob08 - Nov 08 2010 at 1:13pm

IP IP Logged
125635
Space Cadet
Joined: Feb 20 2009
Online Status: Offline
Posts: 116

Posted: Nov 08 2010 at 1:14pm Quote 125635 Reply
this is actually me, a few years ago lots of ppl say i look like a blood elf :%7d

makeup D:

-


Edited by 125635 - Nov 09 2010 at 9:46am
IP IP Logged
Avatar
anderbob09
Captain
Joined: Jun 29 2010
Online Status: Offline
Posts: 1296

Posted: Nov 08 2010 at 2:12pm Quote anderbob09 Reply
yvet looks like a vampire.
IP IP Logged
Avatar
quester92
Ensign
Joined: Jun 29 2010
Online Status: Offline
Posts: 213

Posted: Nov 08 2010 at 2:54pm Quote quester92 Reply

pls if there's any ginger around here dont post em they are so scary.

Dangggg bomi u ate too much the last years then

Edited by quester92 - Nov 08 2010 at 2:59pm

We got 'em goin' down for the count, lookin' at the ground
That's why we got haters, Haters everywhere we go,where we go
IP IP Logged
125635
Space Cadet
Joined: Feb 20 2009
Online Status: Offline
Posts: 116

Posted: Nov 08 2010 at 4:17pm Quote 125635 Reply
Originally posted by quester92

pls if there's any ginger around here dont post em they are so scary.

Dangggg bomi u ate too much the last years then


Hmmm
IP IP Logged
Avatar
LameJokesman
Commander
Joined: Aug 12 2010
Online Status: Offline
Posts: 828

Posted: Nov 08 2010 at 5:16pm Quote LameJokesman Reply

Well i am gonna man up....
LameJokesman....all up in this.
IP IP Logged
Avatar
xxSoS
Commander
Joined: Sep 25 2010
Online Status: Offline
Posts: 702

Posted: Nov 08 2010 at 10:54pm Quote xxSoS Reply
Lame u went trick or treat'ng? :p
nice mask

Raging Troll


Wizardy
IP IP Logged
Avatar
LameJokesman
Commander
Joined: Aug 12 2010
Online Status: Offline
Posts: 828

Posted: Nov 09 2010 at 12:24am Quote LameJokesman Reply
Nah, I worked that night.
Got really bored so i turned my mask and jumper around and talking to customers...
They were weirded out until i took my mask off to show them i was actually facing them xD.
The actual photo taken was at 5am in the morning sometime XD So i was still kinda tired. xD

What about you? Did you do any trick or treating?
IP IP Logged
Avatar
tbobrit1
Ensign
Joined: Jun 29 2010
Online Status: Offline
Posts: 150

Posted: Nov 09 2010 at 12:40am Quote tbobrit1 Reply
Originally posted by 125635


I like ur hair clapheartheres a pic of my hair :D


I like your hair :p
Can't wait till my hair is that long, I'm growing it out right now..sigh haha takes so long

IP IP Logged
125635
Space Cadet
Joined: Feb 20 2009
Online Status: Offline
Posts: 116

Posted: Nov 09 2010 at 1:31am Quote 125635 Reply
i've grown my hair for a ... very long time :p
IP IP Logged
Avatar
tbobrit1
Ensign
Joined: Jun 29 2010
Online Status: Offline
Posts: 150

Posted: Nov 09 2010 at 5:11am Quote tbobrit1 Reply
Haha yeah I can imagine. But I'd probably grow mine to where my bra strap is and keep it that length. :D I don't want it too long it gets unmanageable

IP IP Logged
Avatar
anderbob09
Captain
Joined: Jun 29 2010
Online Status: Offline
Posts: 1296

Posted: Nov 09 2010 at 5:33am Quote anderbob09 Reply
Originally posted by tbobrit1

Haha yeah I can imagine. But I'd probably grow mine to where my bra strap is and keep it that length. :D I don't want it too long it gets unmanageable


i think u suit shorter hair tbh.

GOD has just given you advice.

IP IP Logged
Post Reply Post New Topic     Page  of 32 Next
Printable version Printable version

Forum Jump
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot create polls in this forum
You cannot vote in polls in this forum